092305

Skriver lite om lördagens "rajtantajtan" tänkte jag. 

Det var säsongsöppnig på kolsnäs i sunne och Lasse Stefanz spelade så då skulle självklart mina bröder och min far dit så då fick Sofia vara chaffis. Dan fyllde 20 så han skulle också upp dit så vi åkte 2 bilskortege. Efter några pisspauser så var vi framme. Tänkte att det kommer bli liiite ensamt så jag drog med Emma också och det gjorde jag rätt i! Det var jätte trevligt även om jag var nykter, men nästa gång vi ska dit ska inte jag vara chaffis i alla fall haha!
Kvällen slutade 04.00 hemma i sängen i Väse. 

Kolsnäs




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du uppdaterat oss om gamle svarten's helg!

2009-05-27 @ 00:30:38
URL: http://gozzipboyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0