Konstig dag

Ja, igår var det allt en konstig dag! När jag kom hem från ekshärad så tog jag det lite lungt och smusslade med allt möjligt och så gick jag ut för att röka och där satt min granne Eddie och hans flickvän Sofie som också tog sig ett bloss i solen. Vi började prata och kom fram till att Eddie är bästa kompis med min tremänning Martin Ingemarsson som jag inte sett på hundra år och så fick jag höra att Sofie är från hagfors så hon kännde en del folk som jag också känner. Vi kom helt enkelt fram till att vi hade en del kopplingar till saker och ting som man aldrig hade trott! 
Senare på kvällen så frågade dom om jag ville följa med och se Lasse Stefanz i årjäng och festa loss lite och självklart ville jag det! Så det bar helt random av till årjäng och himmel va folk det var där! :O folk och bilar ÖVERALLT! Det var fest i nästan vartenda hus och lägenhet och folk på gatorna. Vi var på förfest hos en snubbe och sen efter mycket tjatande så kom vi i alla fall iväg för att Lasse S. När vi hade kommit till en pizzeria på vägen till Lasse S, där det var fullt hus så stannade vi där och där förblev vi hela kvällen. Så jag fick aldrig se Lasse :( lite olyckligt, men jag hade skitkul ändå! 

Random är roligt!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0