Lungt, tyst och trivsamt

Är hemma i Väseskogarna nu och det är så HIMLA skönt att bara sitta ute och dofta på alla underbara skogsdofiter och lyssna på tystheten. Det är bra för själen!

Var chaffis till kolsnäs igår åt storebror, pappa, Frasse och Emma. Det var faktiskt ganska underhållande. Blev bra sugen på öl frammåt kvällen, men icke. Lasse Stefanz spelade bra och t.o.m jag fick vara med och "svänga mina lurviga" även om jag va nykter. Jävligt trångt vare på dansgolvet så det var svårt att dansa, men men det hindrade ingen! Det va rätt gött och inte va bakis dagen efter i alla fall :) jag och pappa var hemma kl 04.00 >.< !!! Bilder kommer lite senare!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0