Sent om natten...

...så skapade sig Sofia en blogg! :D jag skrev ett jätte långt jätte fint inlägg här, MEN trodde att man kunde klicka på "bild" och texten fortfarande fans kvar åh herre gud så fel jag hade så nu får det bli en kort sammanfattning av vad jag egentligen skulle skriva *suck*. Sitter i min säng på sommarro och kan inte sova för jag har antingen mycket att tänka på eller har väldigt tråkigt. Skulle gissa på det sistnämnda. Imorgon åker jag i alla fall till Ekshärad och träffar min underbara pojkvän som jag saknat så! Det gör jag jämt :/, men jag tror att saknad är bra för själen för då vet man att kärleken fortfarande fins kvar till varandra och då blir det inte lika mycket vardagsgnäll som om man skulle träffa varandra ofta. Skulle ju förvisso vara skönt att få träffas liiite oftare, men men fins inte så mycket att göra åt när han går i skolan och jag jobbar när man bor 10 mil från varandra. Jag får stå ut med saknade helt enkelt. 

Veckan ser ut som så på de få dagar som är kvar:

Onsdag: Åker till Ekshärad

Torsdag: Går på dop, åker hem till Karlstad

Fredag: Jobbar från 14-18 

Lördag: Jobbar från 13-17, fest hemma hos mig på sommarro sen nöjes

Söndag: SLAPPAR som det ser ut just nu!

God natt!               puss på buss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeej sofia:) Kul att du skaffat dig en blogg du med så man kan hålla lite koll på sina släktingar! Jag

r fortfarande helt kär i din hårfärg, den är ju sjukt snygg. Måste måste försöka härma di;)

2009-05-20 @ 09:15:38
URL: http://jennyjansson.blogspot.com
Postat av: carola

Bara att de finns kvar, de ligger i listan sen så man kan komma tillbaka till inlägget, men för att göra de lättare i framtiden så ladda upp bilder först då ;)

2009-05-28 @ 11:37:15
URL: http://aloracarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0