Vild dag!

Ja det har det verkligen varit! Dagen började med att jag missade bussen in till stan så jag fick gå till sjukhuset åh åka därifrån, men hann som tur med den bussen som gick till bergvik i tid. Skulle vara hos frissan kl 10 så jag fick slänga mig iväg utan frukost eller nått. Kommer dit, väntar tills klockan blir 10.10, börjar fundera på vart min frisör tagit vägen. Jag gick fram till disken och sa att jag skulle vara där kl 10. Då visade det sig att den frisören jag skulle ha var sjuk och hade av bokat alla sina kunder för dagen, men glömt att höra av sig till mig. LETT tänkte jag, men jag fick i alla fall en ny tid imorgon kl 08.30 innan jag börjar jobba. Har gjort stan med Emma idag. Vi hittade en del fynd faktiskt så dagen blev bra tillslut. Blekte Emmas hår...det ramlade av så jag fick klippa henne kort kort haha! Stackars liten! Men hon blev jätte söt i kort hår :D aldrig klippt någon förut så jag blev bajnervös och Emma va nervös så det blev lite hönsig stämning där ett tag. Blev bjuden på tacos av Jens och Emma senare på kvällen det var mums mums! När jag kom hem blev jag bjuden på chokladtårta hos grannen också mums mums det med! Nu ska jag natta kudden och hoppas på att få en god nattsömn denna natt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så du har en blogg du? :P



Trist med Emmas hår... men det ser ju bra ut kort. Så det blev ju bra tillslut :)



2009-05-28 @ 19:44:55
URL: http://dodgravarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0